Izmjene i dopune Opštih uslova poslovanja

Društvo Blicnet d.o.o. Banja Luka vrši izmjene i dopune Opštih uslova poslovanja Blicnet d.o.o. Banja Luka (u daljem tekstu: Opšti uslovi poslovanja) i Priloga Opštih uslova poslovanja Blicnet d.o.o. Banja Luka – USLUGE (u daljem tekstu: Prilog Opštih uslova poslovanja), kako slijedi:

1. U tački 1.2. Opštih uslova poslovanja, u alineji f), nakon riječi “fiksne” dodaju se riječi “ili mobilne”.

2. Mijenja se podtačka 3.2.4. Opštih uslova poslovanja i glasi:
“3.2.4. Pretplatnik koji želi da raskine ugovor, dužan je da dostavi Blicnetu pismeni zahtjev za raskid ugovora, 15 dana prije namjeravanog datuma prestanka važenja ugovora, osim u slučaju da korisnik koristi uslugu mobilne telefonije, kod koje ovaj rok iznosi 3 dana. Pretplatnik je dužan izmiriti i sve dospjele obaveze i ustupiti Blicnetu korištenu terminalnu opremu u ispravnom stanju.”

3. U podtački 4.3.3. Opštih uslova poslovanja, dodaje se nova alineja c) i glasi:
“c) mobilni aparat koji koristi podnosilac zahtjeva evidentiran je na listi ukradenih aparata,”.
Preostale alineje se pomjeraju na odgovarajući način.

4. U tački 10.2. Opštih uslova poslovanja, nakon postojećeg teksta dodaje se sledeća rečenica:
“Navedeni pozivi, osim poziva prema hitnim službama, neće biti omogućeni ukoliko se pretplatnik usluge mobilne telefonije nalazi u drugoj mobilnoj mreži (roaming).”

5. U tački 10.4. Opštih uslova poslovanja, pod alinejom b), dodaje se nova crtica sa sledećim tekstom:
“- zabranu slanja i/ili primanja kratkih tekstualnih poruka (SMS poruke) u okviru usluga s dodatom vrijednosti.”

6. U tački 10.4. Opštih uslova poslovanja, pod alinejom c), prije tačke se stavlja zapeta i dodaje sledeći tekst:
“sa izuzetkom pretplatnika usluge mobilne telefonjie koji se nalaze u drugoj mobilnoj mreži (roaming).”

7. U prilogu Opštih uslova poslovanja, Usluge, dodaje se nova tačka 4. Usluge mobilne telefonije, i glasi:
   4. Usluge mobilne telefonije

Pod uslugama mobilne telefonije podrazumijevaju se usluge koje omogućavaju govornu telefonsku uslugu, SMS komunikaciju i prenos podataka, kao i druge usluge sadržane u Cjenovniku.

Govorna telefonska usluga predstavlja uslugu dvosmjernog prenosa govora u realnom vremenu, unutar mreže Blicneta, te prema drugim telekomunikacionim operaterima u domaćem i međunarodnom saobraćaju.

SMS usluga omogućuje Pretplatniku da šalje i prima alfanumeričke tekstualne poruke dužine do 160 karaktera u jednoj poruci. Upotreba slova č, ć, ž, š i slično, kao i specijalnih znakova može smanjiti dužinu poruke.

Usluga prenosa podataka omogućava Pretplatniku prenos podataka tehnikom komutacije paketa u mrežama oslonjenim na IP protokol.

Uslugu mobilne telefonije Pretplatnik može da koristi u domaćem i međunarodnom telefonskom saobraćaju putem Blicnet mreže i mreža operatera u inostranstvu.

Blicnet ima pravo onemogućiti korišćenje usluge u slučaju zlonamjernih, neželjenih ili drugih poziva koji ugrožavaju pozivanu stranu ili ugrožavaju funkcionalnost javne telekomunikacijske mreže.

Prava i obaveze

Blicnet zadržava pravo da usluge mobilne telefonije pruža isključivo na postpaid principu, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Cjenovnikom.

SIM kartica

Nakon zaključivanja ugovora o korištenju usluge mobilne telefonije, Blicnet Pretplatniku dodjeljuje SIM karticu u svrhu korištenja usluga mobilne mreže.

Prilikom instalacije u terminalni uređaj, Pretplatnik je dužan pridržavati se uputstava proizvođača. Terminalni uređaj mora biti kompatibilan sa SIM karticom.

Pretplatnik je dužan držati u tajnosti broj svoje SIM kartice, kao i PIN/PUK šifre i sve druge identifikacione šifre dodijeljene za potrebe pružanja usluge.

Korisnik je obavezan SIM karticu koristiti sa dužnom pažnjom, čuvati je od oštećenja, gubitka (uključujući i krađu) i druge štete.

U slučaju gubitka Pretplatnik ima pravo i obavezu da bez odlaganja telefonskim putem zahtijeva privremeno isključenje, uz obavezu da saopšti identifikacione podatke na osnovu kojih je moguće nesporno utvrditi njegov identitet.

Blicnet će po zahtjevu Pretplatnika za privremeno isključenje u pravilu postupiti odmah, a najkasnije u roku od 30 minuta od prijema ovog zahtjeva.

Zamjena izgubljene ili oštećene SIM kartice će se izvršiti na pismeni zahtjev Pretplatnika u Prodajnom mjestu Blicneta.

Troškove privremenog isključenja i izdavanja zamjenske SIM kartice snosi Pretplatnik u skladu sa Cjenovnikom i ovim Opštim uslovima, osim ako je testiranjem utvrđeno da oštećenje kartice nije uzrokovano nepravilnim korišćenjem od strane Pretplatnika.

Blicnet neće biti odgovoran Pretplatniku ili trećoj osobi za štetu nastalu usljed nepravilnog korištenja kartice, gubitka ili krađe SIM kartice ili lažne prijave.

Usluge roaminga

Roaming je usluga kojom se Pretplatniku mobilne telefonije omogućava da svoj mobilni telefon i SIM karticu Blicneta koristi u mobilnim mrežama operatora iz  inostranstva. Pretplatnik se obavezuje da će pri korištenju usluga u mrežama drugih mobilnih operatora poštovati važeće uslove operatora čija je mreža korištena.

U okviru Cjenovnika Blicneta sadržana je i cijena usluga koje Blicnetov Pretplatnik koristi dok se nalazi u mreži drugog mobilnog operatora.

Blicnet nije odgovoran za kvalitet, sigurnost i ponudu usluga od strane drugih operatera po osnovu korišćenja usluge roaming saobraćaja, za kašnjenje i tačnost obračuna o korištenju usluge, kao ni za druge eventualne greške u podacima dobijenim od strane drugih operatora, na osnovu kojih se vrši obračun usluga izvršenih Pretplatniku.

Posebni uslovi za pružanje usluge

U skladu sa tačkom 10.4. ovih Opštih uslova poslovanja, Blicnet će uložiti razumne napore da spriječi prekomjernu potrošnju Pretplatnika. Mehanizam zaštite Pretplatnika od prekomjerne potrošnje predviđen je ugovorom o korištenju usluga i opisan u Posebnim uslovima korišćenja postpaid tarifnih modela usluge mobilne telefonije.

Pretplatnik razumije da korišćenje usluge roaminga značajno povećava troškove, te prihvata odgovornost za kontrolu potrošnje i upravljanje terminalnim uređajem na optimalni način.

8. Ostale odredbe Opštih uslova poslovanja i Priloga Opštih uslova poslovanja ostaju nepromijenjene.

9. Ove izmjene Opštih uslova poslovanja, kao i Prilog opštih uslova poslovanja stupaju na snagu po isteku 30 dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama.

Miljan Sikimić

MENTOR

Miljan Sikimić je master inženjer elektrotehnike – oblast Računarska tehnika i informatika. Zaposlen je na poziciji višeg asistenta na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu i izvodi nastavu na studijskom programu Računarstvo i informatika.

U toku studija prvog i drugog ciklusa kao pojedinac ili u timovima ostvario je izvanredne rezultate na većem broju hackathon-a i drugih takmičenja iz oblasti računarstva i programiranja. Medju najvećim uspjesima su FIT Coding Challenge 2015 (2. mjesto), FIT Coding Challenge 2016 (1. mjesto), Najbolja tehnološka inovacija u Republici Srpskoj za 2016. godinu (1. mjesto u studentskoj kategoriji), FIT Coding Challenge 2017 (1. mjesto u kategoriji „Programming Challenge“ i 1. mjesto u kategoriji „Innovation Challenge“), #BalkanConnect2018 Policy Hackathon (1. mjesto), Hackathon “Za čisto Sarajevo” (1. mjesto), COVID19 – Hack & solve weekend Hackathon (1. mjesto), kao i mnogi drugi značajni rezultati.

U periodu od 2018. do 2022. godine u dopunskom radnom odnosu u kompaniji Page d.o.o iz Istočnog Sarajeva bio je zaposlen na poslovima razvoja i održavanja informacionih sistema za Graničnu policiju BiH, Službu za poslove sa strancima BiH, Međunarodnu organizaciju za migracije / Ministarstvo bezbjednosti BiH i Komorski investicioni fond zemalja Zapadnog Blakana.

U periodu od 2022. godine u dopunskom radnom odnosu u kompaniji Codetiq d.o.o iz Beograda, Srbija, zaposlen na poziciji softver inženjera na poslovima razvoja i održavanja informacionih sistema za inspekcije vjetroturbina za medjunarodnu kompaniju Siemens Gamesa Renewable Energy, S.A (Siemens Energy AG).

Marko Malović

MENTOR

Marko Malović je student master studija Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, gdje je završio i osnovne studije. Tokom studiranja isticao se u nastavnim i vannastavnim aktivnostima. Bio je aktivni član studentskih udruženja Eestec, Steleks i IEEE Student Branch, pod čijim pokroviteljstvom je učestvovao u hakatonima kao i drugim vidovima takmičenja u znanju.

Kao apsolvent započinje rad u srednjoj školi na poziciji profesora a nakon diplomiranja je zaposlen na Elektrotehničkom fakultetu u Istočnom Sarajevu. Trenutno radi na poziciji asistenta na predmetima: Osnovi računarske tehnike, Uvod u programiranje, Baze podataka i Softverski alati baza podataka. Master studije upisuje na matičnom fakultetu, master teza je vezana za edge computing u IoT sektoru. Kroz master studije ali i freelance projekte sretao se različitim tehnologijama, uključujući React Native, .Net Core, .Net Framework(WPA i WPF), Kubernetes.

Nikola Kukrić

MENTOR

Nikola Kukrić je master Elektrotehnike, sa smjerom Računarska tehnika i informatika. Trenutno pohađa doktorske studije i usavršava se na polju IoT tehnologija. Tokom studija dao je značajan doprinos zajednici osnivanjem lokalnog ogranka IEEE-a, kao i neprofitne organizacije “Schoo4lYou”, koja je usmjerena na obrazovanje mladih.

Nikola inspiriše mlade umove kao viši asistent na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu gdje radi od 2018. godine. Paralelno sa poslovnim obavezama na fakultetu, Nikola je radio u par kompanija, a 2021. godine osnovao vlastitu firmu pod imenom “BCreative”. Njegova karijera dodatno je evoluirala, te je danas na čelu uspješne IT kompanije Digitalni Ozon, koja se bavi razvojem naprednih softverskih rješenja i IoT tehnologija.

Njegova strast prema informacionim tehnologijama, naročito IoT rješenjima, jasno je vidljiva kroz njegov naučno-istraživački rad. Nikola je autor preko 10 naučnih radova, a njegov inovativni pristup i vizionarstvo prepoznaju mnogi u industriji.

Srđan Bjelić

MENTOR I MODERATOR

Srđan Bjelić je učestvovao u realizaciji većeg broja ICT i telekomunikacionih aranžmana u privatnom i javnom sektoru BiH, kao i raznim projektima regionalnog karaktera. Rukovodilac je Sektora za promociju i podršku u prodaji ICT i poslovnih rješenja u Supernovoj i posjeduje više od 15 godina radnog iskustva u oblasti telekomunikacija iICT. Na nivou Mtel grupe stekao je iskustvo na rukovodećim pozicijama u vezi sa poslovnim rješenjima. Aktivno je uključen u rad IKT zajednice u Republici Srpskoj.

Autor je prve mobilne aplikacije za pretragu Svetinja SPC na području bivše Jugoslavije. Obavještava javnost kroz specijalizovane IKT kolumne na portalima Nezavisne novine i Capital.ba. Hobi mu je trčanje i plivanje.

Prof. dr Predrag Katanić

MENTOR

Predrag Katanić je doktor tehničkih nauka – telekomunikacije. Uspješno provedenih 30 godina rada ima u oblasti ICT radeći u VRS-VJ, Vazduhoplovnom zavodu Orao, Galeb Group, Telrad Net, Supernova BiH, kao i 25 godina u nastavnom procesu na Fakultetu poslovne ekonomije i Pedagoškom fakultetu, u zavanjma viši asistent, docent i vanredni profesor.

Oblasti interesovanja i aktivnog angaržovanja su: Informaciono-komunikacione tehnologije, računarske mreže, zaštita informacionih sistema, projektovanje i razvoj informaconih sistema, i druge srodne oblasti.

Trenutno je angažovan kao ekspert za telekomunikacije u Supernovoj i kao profesor na Fakultetu poslovne ekonomije Bijeljina.

Jovana Majinović

MENTOR

Jovana Majinović je master inženjer elektrotehnike – smjer telekomunikacije i upravo u toj oblasti već punih 13 godina stiče radno iskustvo. Zaposlenje u Telekom kompaniji je bila izuzetna prilika da znanja stečena na fakultetu primjeni u realnom sektoru. Nastavila je dalje usavršavanje pohađajući kurseve vezane za mrežnu tehnologiju (CCNA, CCNP), administraciju MSSQL baze podataka, upravljanje Iskratel Softswitch centralom i sertifikovanje za administraciju Oracle SBC-om.

Jovana trenutno vodi Sektor za Nadzor mreže i kontrolu kvaliteta servisa i tehničku podršku u Supernovoj gdje primenjuje iskustvo stečeno u radu na raznim projektima koje je prethodno vodila kao administrator mreže i inženjer za eksploataciju i održavanje komutacionih sistema fiksne telefonije.

Osim toga učestvovala je u razvoju i implementaciji Inhouse rešenja za CRM sisteme, Billing I ERP i sama razvijajući alate za provisioning HFC I GPON CPE opreme (C#, MSSQL). Pored svih ovih inženjerskih obaveza, Jovana slobodno vrijeme provodi sa svojom porodicom u putovanjima i raznim aktivnostima.

Supernova mobilna telefonija

Roming internet tarifne opcije

mts SRB i mtel CG 10GB

5 dana

jednokratno

5,00 KM

NET Hrvatska 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Slovenija 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Zapadni Balkan 1GB

1 dan

jednokratno

3,00 KM

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Austrija i Njemačka 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Turska 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Italija 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Švajcarska 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Grčka 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Mađarska 2GB

10 dana

jednokratno

10,00 KM

NET Evropa (Zemlje EU*)

1GB, 3 dana

jednokratno

12,00 KM

1,5GB, 7 dana

16,00 KM

3GB, 15 dana

30,00 KM

NET Tunis 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Egipat 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Tanzanija 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Kina 1GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

NET Amerika 2GB

10 dana

jednokratno

15,00 KM

Cijene su sa uračunatim PDV-om. Spisak država i mreža u kojima je dostupna tarifna opcija pogledaj ovdje.

.

Supernova mobilna telefonija

INO tarifne opcije

Njemačka

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Švedska

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Evropa

50 minuta, 30 dana

jednokratno

10,00 KM

SAD, Kanada, Australija

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Bonus minute u okviru kupljene INO tarifne opcije važe za pozive iz Supernova mreže prema određenim inostranim zemljama. Ukoliko, u toku trajanja opcije, korisnik ponovo kupi istu tarifnu opciju, bonus minute se sabiraju, a za vrijeme trajanja se uzima vrijeme od posljednje kupljene opcije. Cijene su sa uračunatim PDV-om.

.

Supernova mobilna telefonija

Internet tarifne opcije nacionalni saobraćaj

5 GB mobilnog interneta

5 dana

jednokratno

4,50 KM

20 GB mobilnog interneta

1 dan

jednokratno

2,00 KM

3 GB mobilnog interneta

3 dana

jednokratno

3,00 KM

20 GB mobilnog interneta

30 dana

jednokratno

20,00 KM

Količina mobilnog interneta dodijeljenog u okviru kupljene tarifne opcije može se koristiti unutar BiH kao i u romingu u mobilnim mrežama u regionu Zapadnog Balkana. Nakon iskorištene količine mobilnog interneta u tarifnoj opciji, usluga prenosa podataka biće onemogućena. Sve cijene su sa uračunatim PDV-om.

.

Poslovni korisnici

Zakaži sastanak

Unesite vaše podatke